česky deutsch

7.A

Úvod » Třídy » 7.A

Jazykový zájezd – Velká Británie – září 2020

 

Vážení rodiče,

vzhledem k tomu, že se blíží datum další splátky, rády bychom vás informovaly o stanovisku cestovní kanceláře Kristof k jazykovému zájezdu do Velké Británie.

Nabízejí varianty řešení s tím, že v této situaci je velice náročné cokoliv plánovat. Dle našeho názoru se k tomu postavili velice empaticky, a proto bychom zvolily vyčkávací taktiku, ale samozřejmě je to opravdu jen a jen na vás.

S přátelským pozdravem a přáním pevného zdraví

Iva Kutrová a Marta Hyšková

 

Zde je stanovisko CK:

Hned na začátek bychom rádi zmínili, že naše cestovní kancelář v tuto chvíli neplánuje rušení podzimních zájezdů - pokud by někdo už nyní chtěl podzimní zájezd stornovat, muselo by dojít ke zrušení ze strany rodičů / školy po domluvě s rodiči. V současné době řešíme především jarní skupiny a snažíme se jejich zájezdy přesouvat na podzimní termíny, jelikož stále doufáme, že se situace navrátí k normálu a na podzim bude možné zájezdy realizovat.

V zájmu zachování dobrých vztahů mezi námi a našimi klienty, vidíme v tuto chvíli následující 3 možnosti:

1. Zrušit zájezd už nyní - pokud byste Vy jako škola / rodiče zrušili zájezd už nyní, tak musíme jednat dle našich smluvních podmínek, což znamená, že bychom museli účtovat stornopoplatek ve výši 1000 Kč / osoba.  Tento stornopoplatek za odstoupení od smlouvy musíme účtovat, jelikož se nyní žádný zákaz cestování nevztahuje na podzimní měsíce. Současné nařízení vlády o uzavření hranic a zákazu cestování je platné po dobu 30ti dnů, tj. do 13.4. Samozřejmě počítá se s tím, že toto období bude prodlouženo, ale nikdo v tuto chvíli neví, jak dlouho bude zákaz trvat. Podzimní termíny jsou ale velmi vzdálené a zákaz cestování nebude v nebližší době prodloužen až do podzimních měsíců. Z toho důvodu bychom se přikláněli k variantě č. 2 níže:

2. Vyčkat jak se situace vyvine - za současných okolností je naše CK ochotna vyjít našim klientům vstříc a prodloužit / podržet storno podmínky na stejné a současné výši až do 30ti dnů před odjezdem. Tím pádem by se v následujících měsících stornopoplatek 1000 Kč již nadále nezvyšoval. Můžeme se domluvit, že bychom se například v červnu spojili a domluvili se podle vývoje situace na dalším postupu. V červnu už budeme mít lepší představu o tom, jaká je pravděpodobnost, že se Váš zájezd na podzim bude moct uskutečnit nebo ne.

3. Zrušení zájezdu z naší strany - v případě, že by před odjezdem nastaly okolnosti, díky kterým by nebylo možné zájezd realizovat (například by byly stále zavřené hranice), poté bychom museli zájezd zrušit z naší strany a vraceli bychom klientům všechny peníze v plné výši. Toto rozhodnutí bychom ale udělali opravdu až blíže k termínu odjezdu zájezdu.

Co se týče placení záloh - pokud se rozhodnete vyčkat, jak se situace vyvine, myslím, že je správné, aby rodiče nadále platili zálohy dle předpisu ve smlouvě. I kdybychom se v červnu nakonec domluvili na tom, že budeme zájezdy rušit, tak se rodičům peníze vrátí (buď v plné výši pokud budeme zájezd rušit z naší strany, nebo se jim vrátí částka ponížená o ten stornopoplatek ve výši 1000 Kč - v případě, že budeme rušit po vzájemné domluvě, že rodiče své děti v září nebudou chtít poslat).

 

 

Další informace o vzdělávání v době uzavření školy pro týden 16.3. - 22.3. 2020

Vážení rodiče, milí žáci,

v první řadě bych Vám chtěla velice poděkovat za spolupráci a pro nás významnou pomoc, kterou jste nám poskytli vyplněním našeho on-line dotazníku. Byli jsme velice překvapeni vysokým počtem odpovědí již v ranních hodinách. Moc si Vaší součinnosti v těchto těžkých chvílích vážím.

Závěry z porady pedagogických pracovníků:

  1. Potvrzení Žádosti o ošetřovné…Vám zašleme elektronicky na email během pondělí a úterý. (Pokud jste o něj požádali v online dotazníku) Osobně vydávány na sekretariátu nebudou.

V případě změny Vašeho požadavku nás můžete kontaktovat emailem – info@husovaliberec.cz

  1. Učebnice či pracovní sešity, které zůstaly ve škole, je možné ve velmi naléhavých případech vyzvednou během tohoto týdne pouze mezi 7 až 10 hodinou. V takovém případě prosím využijte zadní vchod u tělocvičny a použijte ochrannou roušku!!! ( Bez roušky nebude možné objekt navštívit). Žádám žáky vyšších tříd, kteří tak budou chtít učinit, aby se nesrocovali a přišli do školy jednotlivě. Vpuštění do budovy zajistí pan školník. Učebnice a pracovní sešity doporučuji vyzvednout pouze žákům, kteří se budou učit sami, nemají přístup k internetu. Potřebné listy, které budou požadovány k vypracování, budou vždy ofoceny a k dispozici na webových stránkách školy – nástěnky třídy nebo bude uveden odkaz.
  1. Žákům 1.stupně se doporučuje sledovat pořad ČTv – UčíTelka a dále jim budou zadány úkoly prostřednictvím nástěnek tříd.
    Žáci druhého stupně budou směřováni na využívání google classroom a pokyny zatím najdete na nástěnkách tříd.
  1. Úkoly a samostatná práce pro žáky budou vytvářeny vždy tak, aby žák byl schopen zadání plnit samostatně bez pomoci rodičů. V případě, že zadání nerozumí, potřebuje něco vysvětlit či jinak pomoci, má možnost oslovit učitele telefonicky mezi 9-11 hod, kdy všichni učitelé jsou žákům k dispozici k přímé komunikaci.
  2. Učitele můžete kontaktovat i během pracovního dne 8 – 16 hod., a to též telefonicky či emailem. V tomto čase Vám však vždy nemusí bezprostředně pomoci s úkoly, neboť může být zaneprázdněn jinou činností a podklady k práci nemusí mít u sebe. V obou případech buďte prosím trpěliví, pokud bude telefon obsazený či např. spadnou webové stránky.  Telefonní čísla jsou uvedena na webových stránkách v sekci Naše škola/zaměstnanci nebo Kontakty.
  3. Vypracovávání úkolů a prací nebude klasifikováno, učitel se vždy bude snažit podat dětem zpětnou vazbu, jak se jim dařilo, a vést ho k práci s chybou. V současné situaci v žadném případě nejde o zavalení dětí úkoly a požadavky. Jde o to neztratit s dětmi vazbu, udržet je v režimu učení a vzdělávání se. Všichni učitelé školy toto chápou a budou tak k dětem přistupovat. Není třeba za každou cenu honit čas a termín.
  4. Vypracovaná cvičení a práce můžete zasílat jednotlivým učitelům na email nebo ofocené prostřednictvím telefonu či WhatsAppu. O podrobnostech Vás bude informovat každý učitel.
    Naše pozornost bude věnována především procvičování českého jazyka, matematiky, cizích jazyků. Naukové předměty budou realizovány především formou tematických úkolů s delším časovým horizontem.
Jsme si vědomi Vaší velice náročné situace v rodinách. Bohužel celá věc je pro nás stejně nová jako pro Vás. Prosíme Vás proto o trpělivost a pochopení při hledání optimálních způsobů a cest. Zkušenosti z prvního týdne vyhodnotíme a v pondělí 23.3. 2020 se budeme snažit nastavit další postup.
 
Všem Vám děkujeme za trpělivost Blanka Lukeš Reindlová
 

Karanténa  16. 3.  - ???

od 1. 4. začínají videokonference - máte možnost se vidět se svými učiteli a spolužáky - viz rozvrh níže

Pan učitel Konfršt Vám na e-mail pošle základní informace jak na to.

Uvidíme se v pátek :)

Naším hlavním komunikačním kanálem je Google classroom  a jsme připojeni úplně všichni. Super - zvládáte to skvěle :)


 

 

Videokonference -  třída 7.A

 

 

 

  1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
od:
do:
7:55
8:40
8:50
9:35
10:05
10:50
11:00
11:45
11:55
12:40
12:50
13:35
13:40
14:25
14:35
15:20
15:30
16:15
Pondělí  

ZEM

HOL

ANJ

HY/HOLD

           
Úterý  

KUČ

NJ/FJ

DIV/ŠKV

           
Středa  

DĚJ

PAS

             
Čtvrtek  

ČJ

HY

FYZ

PLO

           
Pátek  

MAT

HOL

OV

NOV

           

                             1. blok  9:00-9:30

                             2. blok 10:00-10:30

Kontakt na třídní učitelku: e-mail: ivana.holasova@husovaliberec.cz, 723 777 726 - po dobu uzavření školy




Organizace školního roku

Podzimní prázdniny - 29. + 30.10.2019

Vánoční prázdniny - 21.12.2019 - 3.1.2020

Pololetní prázdniny - 31.1.2020

Jarní prázdniny - 9.3.2020 - 15.3.2020

Velikonoční prázdniny - 9.4.2020

Ředitelské volno - 29.+ 30.6.2020

Hlavní prázdniny - 1.7.2020 - 31.8.2020

 

Třídní schůzky

3.10.2019        17:00 - 18:30  - společné - učebna 303

28.11.2019      16:00 - 18:00 - konzultační

9.1.2020          16:00 - 18:00 - konzultační     

2.4.2020          16:00 - 18:00 - konzultační   

21.5.2020        17:00 - 18:30  - společné - učebna 303

 


 

 

Omlouvání žáků

Při nemoci:

  • ihned e-mail třídní učitelce (případně zanechat vzkaz na sekretariátu školy) - info o nepřítomnosti
  • po nemoci písemně v žákovském zápisníku, v den nástupu do školy odevzdat třídní učitelce
  • omluvenka se píše i na jednu zameškanou hodinu (např. návštěva lékaře)!

Pro uvolnění během vyučování:

  • písemně před odchodem - v žákovském zápisníku (informace stačí vyučujícímu učiteli, s omluvenkou v žákovském zápisníku, potom za třídním učitelem)

Pro dlouhodobější uvolnění z výuky (rodinné důvody, sport):

  • Žádáte-li o uvolnění z výuky na více než 3 dny, vyplňte prosím oficiální žádost, kterou najdete na webu školy (Naše škola - dokumenty), a podepsanou ji pošlete po žákovi. Žádost musí být zaevidována.

Zdravotní způsobilost od lékaře !!!

Je třeba pro výjezdy do ciziny a lyžařský kurz! Je platná jeden rok - nemusíte ji tedy speciállně pořizovat pro potřeby kurzu - využít můžete již vystavenou způsobilost na tábor nebo soustředění.


Vstup do budovy:

Pro vstup do školy je nutné, aby každý žák  využíval výhradně  vlastní aktivovanou OPUS kartu ( popř. ISIC). Aktivace karty může být udělena na žádost i rodičům.

Pro případ nevyužívání karty OPUS pro další účely (jízdné, knihovna apod) je možné zakoupit si jednoúčelovou kartu pouze pro vstup do budovy v sekretariátu školy (50 Kč).

Z technickoorganizačních důvodů není možné pravidelně zajišťovat okamžitý vstup do budovy na zazvonění.

 

Aktivace karty je provedena v tyto časy:

Ranní školní družina - 6:30 – 7:20

Žák školy - 7:20 – 16:00

Vstup v 7:20 – 7:35 je umožněn do vestibulu budovy

Rodiče - 7:20 – 16:00 - pouze do vestibulu