česky deutsch

6.A

Úvod » Třídy » 6.A

POMOZME ukrajinským dětem adaptovat se v našem městě, v naší zemi; POMOZME jim najít náhradní domov a bezpečí

Žákovský parlament při ZŠ s RVJ Liberec Husova pořádá finanční sbírku určenou přímo ukrajinským dětem, které se svými rodiči uprchly před válkou a našly zázemí v našem městě. Děti budou navštěvovat adaptační pobyty na školách zřízené Statutárním městem Liberec po celém městě. Finanční náročnost je vysoká. Děti potřebují školní pomůcky, učebnice, základní školní vybavení atd. Řada z dětí zůstane v našem městě a od září se začlení mezi naše žáky do běžných tříd. Je v našem zájmu, aby jejich zařazení proběhlo co nejpřirozeněji a společně s libereckými dětmi vytvořily přátelské klima. Situace v mnoha rodinách není vůbec jednoduchá.

POMOZME jim a nám všem zároveň.

Svůj příspěvek je možné zaslat na účet: 2701173974/2010

nebo v  hotovosti vložit do určené kasičky, která bude umístěna na sekretariátu školy a během velké přestávky ve stánku POMOCNÁ TUŽKA.

Příspěvek do sbírky je dobrovolný, částka v min. výši 50,-Kč je odměněna fotografií živé vlajky, kterou vytvořili žáci a zaměstnanci školy.

Vážení rodiče, milí žáci,

silné rozšíření různých nemocí postihlo v tuto chvíli i naši školu. V karanténě jsou nyní tři třídy a další dvě budou od zítra, nejpozději od čtvrtka. Ve třídách chybí cca 40, někde až 50% žáků druhého stupně a 30% pedagogů. Zajištění efektivní výuky je v této chvíli velmi náročné resp. nemožné. Ve třídách se objevují žáci s příznaky nemocí a během dopoledne odcházejí domů. Z těchto důvodu jsem se rozhodla na dny středa 2.2. a čtvrtek 3.2. pro žáky 2.stupně vyhlásit distanční výuku.

 

Rozvrh 2.2.

1. ČJ       2. Fy     3. FJ/Nj        4. D         5. Aj        6. M

Rozvrh 3.2.

1. M        2. FJ/NJ     3. AJ

Pro žáky 1.stupně / mimo tříd s nařízenou karanténou se žádné změny neplánují.

Obědy je možné vyzvednout zabalené v krabičkách za příplatek 10,-Kč( v hotovosti) u výdejního okénka v době 11:30 – 14:00 hod. Nezapomeňte si prosím tuto službu   objednat e-mailem jidelna@husovaliberec.cz

Děkujeme za pochopení

Blanka Lukeš Reindlová

Vážení rodiče,

na základě rozhodnutí zřizovatele provádí základní školy v našem městě průzkum spokojenosti a klimatu mezi svými žáky, zákonnými zástupci a zaměstnanci formou tzv. mapy školy prostřednictvím společnosti SCIO. Ani naše škola není výjimkou.

Výsledky neslouží jen zřizovateli, ale především je pro svou práci využívá vedení školy. Vážíme si Vaší zpětné vazby, která je pro nás inspirací a nosným pilířem pro vytváření strategií a nové vize do budoucna. Zvláště v této době je pro nás Váš názor zásadní. Čekají nás úpravy školního vzdělávacího programu, a to jak obsahové, tak i metodické a formativní.  Při jeho tvorbě bychom rádi ocenili pohled vás jako zákonných zástupců.

V následujícím týdnu obdržíte od svých třídních učitelů odkaz s žádostí o vyplnění anonymního dotazníku. Věnujte prosím pár minut Vašeho volného času k vyplnění online dotazníku mapy školy do konce února.

Srdečný dík předem,

Blanka Lukeš Reindlová

Týden 31. 1. - 4.2. 2022

Pondělí 31.1. - předání pololetního vysvědčení na začátku 5. vyučovací hodiny - konec výuky 12.40

Pátek 4.2. - pololetní prázdniny



 

Vážení rodiče a přátelé školy,

vzhledem k zvýšenému počtu stížností a podnětů Vás žádám o dodržování opatření vstupu do školy. Hlavní vstup je určen výhradně žákům na vstupní aktivovanou kartu. Pro rodiče a ostatní veřejnost platí povinnost užívat boční vchod s registrací na sekretariátu. Důvodem je zajištění bezpečnosti žáků a jejich osobních věcí v budově školy. Bez Vaši spolupráce nejsme schopni bezpečnost a ochranu majetku zajistit.

Děkuji za pochopení – ředitelka školy

 

 

Organizace školního roku:

Podzimní prázdniny : 27.10 - 29.10.

Vánoční prázdniny: 23.12 - 2.1.2022

Pololetní prázdniny: 4.2.2022

Jarní prázdniny : 14.2. - 20.2.2022

Velikonoční prázdniny: 14.4.2022

Hlavní prázdniny: 1.7.-31.8.2022

 

Třídní schůzky:

7.10. 2021 od 18h. v učebně fyziky

25.11. 2021 Konzultace

13.1. 2021 Konzultace

31.3. 2022 Konzultace

26.5. 2022

Rozvrh třídy

 

    1 2 3 4 5 6 7 8
    7:55 – 8:40 8:50 – 9:35 10:05 – 10:45 11:00 – 11:45 11:55 – 12:40 12:50 – 13:35 13:40 –14:25 14:35 –15:20
Pondělí   OSV D Z M ČJ AJ - konv.    
Úterý   AJ FJ / NJ M ČJ   PČ / INF PČ / INF
Středa   ČJ / M F FJ / NJ D AJ ČJ / M    
Čtvrtek   M FJ / NJ AJ TV TV   VV VV
Pátek   ČJ FJ / NJ HV OV AJ - konv.    

Odpolední vyučování končí v 15:00.

Rozvrh 2.2.

1. ČJ       2. Fy     3. FJ/Nj        4. D         5. Aj        6. M

Rozvrh 3.2.

1. M        2. FJ/NJ     3. AJ

 

Uvolňování z výuky

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!
Žádáte-li o uvolnění z výuky na více než 3 dny, vyplňte prosím oficiální žádost, kterou najdete na webu školy (Naše škola - dokumenty), a podepsanou ji pošlete po žákovi. Žádost musí být zaevidována.

 

Omlouvání žáků

Při nemoci:

  • ihned SMS třídní učitelce nebo email - info o nepřítomnosti
  • po nemoci písemně v žákovském zápisníku, v den nástupu do školy odevzdat třídní učitelce
  • omluvenka se píše i na jednu zameškanou hodinu (např. návštěva lékaře)!
  • omluvenky jsou vždy v ŽÁKOVSKÉM ZÁPISNÍKU ne na papírkách

Pro uvolnění během vyučování:

  • písemně před odchodem - v žákovském zápisníku (informace stačí vyučujícímu učiteli, s omluvenkou v žákovském zápisníku, potom za třídním učitelem)

Pro dlouhodobější uvolnění z výuky (rodinné důvody, sport):

  • vyplnit žádost o uvolnění (ke stažení v dokumentech školy), odevzdat třídní učitelce

Vstup do prostor školy třetím osobám (zákonní zástupci atd.)

Přítomnost třetích osob není z pohledu doporučení MŠMT a MZd žádoucí, a proto prosím zvažte nutnost doprovodu až do třídy dle individuálních potřeb svého dítěte. Pokud je to nevyhnutelné, měla by třetí osoba splňovat hygienické podmínky (platný negativní test, očkování nebo maximálně 180 dní po Covidu) a v budově by se měla zdržovat jen po nezbytně nutnou dobu.

Ostatní přímá osobní komunikace s pracovníky školy je možná s použitím bočního vchodu a  s registrací na sekretariátu školy.

Výjimka je udělena zákonným zástupcům žáků prvních tříd. Přítomnost první školní den je umožněna rodinným příslušníků splňujícím hygienické podmínky (očkování, platný negativní test, ochranná doba po prodělání onemocnění Covid). Účast dětí mladších šesti let není žádoucí.

Všichni návštěvníci školy použijí při vchodu desinfekci na ruce a po celou dobu návštěvy mají zakrytý nos a ústa nanorouškou nebo respirátorem.

Roušky – zakrytí nosu a úst

Zakrytí nosu a úst rouškou je závazné ve společných prostorách školy pro všechny žáky a zaměstnance. Povinnost platí pro třetí osoby ve všech prostorách školy a při všech aktivitách.

Tělesná výchova

Z důvodu menších vnitřních prostor určených k výuce tělesné výchovy budeme směřovat výuku co nejvíce do venkovních prostor, případně využívat nabídku různých alternativních možností. Výuka plavání bude realizována pro žáky 3. tříd a 4. A; 4. B dle informací třídních učitelů.

Obědy – nabídka školní kuchyně

Z důvodu hygienických opatření zatím školní jídelna nenabízí možnost zakoupení svačin. Obědy zajišťujeme v běžném rozsahu. Odběr stravy pro cizí strávníky nebo pro žáky v první den nemoci, případně sportovců je možný pouze v jednorázových plastových miskách (není možné využívat vlastní nádoby) v době od 11:20 do 11:40 a od 14:10 do 14:30. Takto odebraný oběd je zpoplatněn přirážkou 5,-Kč za balné. Prosíme o dodržování těchto časů a o včasnou informaci tohoto požadavku vedoucímu jídelny.

Nezapomeňte na úhradu záloh stravného. Obědy na 1.9.2021 je nutné objednat individuálně vzhledem k plánovanému zkrácenému vyučování.

Hygiena

Při změně učebny během jednoho dne si žák otře své pracovní místo jednorázovou desinfekční utěrkou nebo jiným připraveným materiálem. Chrání tak především své zdraví.

V učebnách a společných prostorech je stále k dispozici desinfekce.

 

                                                                                              Blanka Lukeš Reindlová

 

 V Liberci 22.8.2021

Vážení rodiče, 

vzhledem k raketovému nárůstu cen potravin, které sami jistě zaznamenáváte a který nás bude dále provázet v návaznosti na blížící se zimní sezonu především v sezonních potravinách, byla vydána novela vyhlášky č. 107/2005 o školním stravování, ve které MŠMT upravuje rozsah finančních limitů na nákup potravin a z toho vyplývající výše úhrady pro žáky dle věkových skupin.

Náš rozpočet  na suroviny  byl již na jaře velice napnutý a při snaze vařit zásadně z čerstvých potravin se nám nedařilo podle našich představ vše ufinancovat. Skladbu jídla jsme často ovlivňovali právě finančním limitem. 

Na základě těchto dvou zásadních důvodů jsme přikročili od září 2021 k nepopulárnímu kroku a to výraznějšímu zdražení obědů pro žáky a zaměstnance. Nečiníme tak rádi, ale chceme si i nadále udržet trend vysoké kvality našich obědů a nadále ho zlepšovat. Vycházíme vstříc dietám, zařazujeme čerstvé ovoce a zeleninu, chceme se zapojit do projektu zdravé školní jídelny a to vždy ve snaze, aby dětem u nás chutnalo a byly spokojené.  

Prosíme proto o změny výše záloh pro platbu na nový školní rok.

Úpravy stravného:

Žáci 7 – 10 let       tj. 1. – 4.třída

Cena oběda 35,- Kč                   záloha měsíc    700,-Kč

Žáci 11 – 14 let   tj. 5. – 8.třída

Cena oběda 37,-Kč                    záloha měsíc    740,-Kč

Žáci 15 let a starší         9.třída

Cena oběda 39,-Kč                    záloha měsíc     780,-Kč

Zálohy prosím zasílejte převodem do 20.tého předchozího měsíce na bankovní účet školní jídelny

Česká spořitelna – kod 0800 číslo účtu 8950182 s vaším přiděleným VS

Blanka Lukeš Reindlová                                                            Marcel Novotný

Ředitelka školy                                                                        vedoucí školní jídelny