Provoz nové školní jídelny
Milí žáci, vážení rodiče,
po dlouhé době se blíží den, kdy se společně dočkáme a naše škola bude moci poskytnout žákům i zaměstnancům kvalitní, snad i chutné stravování v kulturním prostředí. Na rekonstrukci jsme dlouho čekali a volali jsme po změně. Vlastní stavební úpravy se týkaly zásadních změn v dispozicích staré budovy i změn účelu přístavby. Z gymnastického sálu (malé tělocvičny) a ranní družiny se stala prostorná jídelna, ve staré budově byla vybudována technologicky nejmodernější kuchyně na území regionu.
Provozování školní jídelny (kuchyně) zůstává v rukou školy, což umožní těsnější kontakt mezi žáky, rodiči a personálem kuchyně, který byl velmi pečlivě vybrán.
Zahájení provozu je plánováno na 1. 3. 2021.
Vzhledem ke složitosti administrativních úkonů si vás všechny dovoluji požádat o spolupráci, a to poměrně rychle.
1. Prosím všechny rodiče žáků 1. – 9. ročníků o vyplnění přihlášky ke stravování, a to i v případě, že nejsou rozhodnuti o využívání školního stravování. Bezprostřední odevzdání přihlášky je nutné k finančnímu zajištění a čerpání státní dotace. To vše bez ohledu na to, zda konkrétního žáka čeká prezenční či distanční výuka. Přihlášku naleznete v příloze. Vyplněnou a podepsanou ji, prosím, naskenujte a zašlete emailem na adresu jidelna@husovaliberec.cz nebo v papírové podobě odevzdejte na sekretariátu školy. Termín: do konce února 2021
2. Veškerá komunikace (objednávání, odhlašování, výběr jídla) bude ovládána prostřednictvím programu Strava.cz. Tento systém již znáte (2. – 9. ročník). Na webových stránkách školy v sekci Jídelníček (ikona Školní jídelna) najdete napojení na systém Strava.cz – odkaz na jídelníček a přihlašovací dialog aplikace Stravné. Pro snadné ovládání můžete využít i aplikace ve svých mobilních telefonech. Vzhledem k poměrně rychlému nástupu mohou nastat při využívání internetové podpory zprvu komplikace, proto prosím o pochopení a trpělivost.
3. K výdeji obědů budou děti potřebovat OPUS kartu / bílou školní vstupní kartu nebo čip. Čip můžete zakoupit u nás ve škole prostřednictvím třídního učitele při prezenční výuce nebo na sekretariátu školy v provozní době od 8 do 14 hod. Cena čipu je 120,- Kč a lze jej používat i pro vstup do školy místo původních karet. Je na Vašem uvážení, kterou z možností využijete - čip je sice dražší, ale skladnější, lze jej přidat například ke klíčům.
Postupně umožníme výběr ze tří jídel. Volba probíhá online na základě přiděleného jména a hesla, které dostanete na Vaši emailovou adresu uvedenou v Bakalářích (lze zkontrolovat na kartě žáka). Email, který můžete očekávat během příštího týdne, bude též obsahovat variabilní symbol pro bezhotovostní platbu záloh obědů.
Obědy jsou automaticky objednány na základě přihlášky od 1. 3. 2021, a to vždy pro děti prezenčního vzdělávání.
Žáci plnící distanční výuku si musí v případě zájmu obědy objednat samostatně. Výdej v zatavených krabičkách bude organizován výdejním okénkem z hřiště v čase od 13 do 14 hodin.
Neodebrání obědu je vždy třeba včas nahlásit. Odhlašování obědů se provádí též online do 13 hodin předchozího pracovního dne na www.strava.cz nebo prostřednictvím mobilní aplikace při volbě výdejny a zadání přihlašovacích údajů.
V době mimo distanční výuku, tedy v případě plnění prezenční výuky, je možné si jídlo s sebou odnést pouze první den nemoci dítěte.
Úhradu stravného na měsíc březen proveďte nejpozději do 10. 3. 2021 na bankovní účet 8950182/0800.
A dále nastavte zálohovou platbu vždy do 25. v předcházejícím měsíci.
Variabilní symbol: bude zaslán samostatně na Váš email uvedený v kartě žáka v Bakalařích
Zpráva pro příjemce: jméno, příjmení a třída žáka
Ve výjimečných případech lze uhradit v hotovosti v sekretariátu školy.
Veškeré změny čísla účtu či banky hlaste vedoucímu provozu, nejlépe písemnou formou.
Aktivace karet a čipů proběhne v prvních dnech stravování.
Ceny stravného pro žáky základní školy:
7-10 let 27,- Kč / 1 oběd měsíční platba – záloha 540,- Kč
11-14 let 29,- Kč / 1 oběd měsíční platba 580,- Kč
15 a více let 31,- Kč / 1 oběd měsíční platba 620,- Kč
Do věkových skupin jsou žáci zařazeni dle dosaženého věku ve školním roce /září – srpen/.
V případě úplného odhlášení ze stravování žádáme o písemné sdělení této změny, neboť průběžně informujeme Krajský úřad Libereckého kraje.
Kontaktní údaje:
Telefon: 775 856 575 nebo 731 632 396
E-mail: jidelna@husovaliberec.cz
Vedoucí školní jídelny: Mgr. Marcel Novotný; e-mail: marcel.novotny@husovaliberec.cz.
Změna v přístupu k on-line hodinám
Pro lepší přehlednost a rychlejší přístup se žáci k on-line setkání mohou plošně dostávat skrze odkazy přímo v Google učebně. Je nutné dodržovat stanovený rozvrh hodin. Odkaz lze nalézt vždy v hlavičce kurzu (pokud žák pracuje na počítači):
Nebo pod hlavičkou kurzu ve "streamu" - nazvaný "videokonference kurzu" (tam ho najdou všichni, tedy i žáci, kteří pracují na telefonu či tabletu).
Odkaz je pro daný předmět stále stejný - bez ohledu na čas a den.
třídní učitelka: Mgr. Anežka Hlinčíková vychovatelka: Kateřina Fanta
email: anezka.hlincikova@husovaliberec.cz email: katerina.fanta@husovaliberec.cz
telefon: 721 081 065
Rozvrh hodin od 4. 1. 2021
| 1 | 2 | 3 | 4 |
Přihlašujte se, prosím vždy | 8:00 h | 9:00 h | 10:00 h | 11:00 h |
Pondělí | OSV | ČJL | MA | PRV |
Úterý | ČJL | NJ/NJ | ČJL | MA |
Středa | ČJL | ČJL | MA | PRV |
Čtvrtek | PRV | MA | NJ/NJ | ČJL |
Pátek | MA | ČJL | ČJL | NJ/NJ |
Informace
V pátek 26.2. je online výuka zrušena. Důvodem je další vzdělávání PP.
Ve čtvrtek 28. 1. 2021 nabízíme osobní konzultaci s předáním výpisu vysvědčení za 1. pololetí školního roku 2020/2021. K individuální konzultaci za osobní účasti je nutné si rezervovat čas (tento odkaz), který je nutné dodržet. Místo konzultace je kmenová třída - 3.C. Žáka 1. stupně může doprovodit jedna dospělá osoba. Po celou dobu je nutné dodržovat veškerá nařízení (zákaz shromažďování, zakrytí nosu a úst rouškou nebo respirátorem a desinfekce rukou při vstupu do školy). Společná synchronní on-line výuka v tento den probíhat nebude.
Hodnocení za 1. pololetí bude též zpřístupněno v elektronické žákovské knížce 28. ledna 2021 od 10:00 h.
28. 1. předání vysvědčení za 1. pololetí, konzultace k vyhodnocení 1. pololetí
29. 1. pololetní prázdniny
1. 2. - 5. 2. jarní prázdniny
Ve čtvrtek 14. 1. 2021 proběhnou od 17:30 online třídní schůzky. Na třídní schůzky se připojíte přes účty dětí - nová učebna 3.C - OSV. Odkaz na Meet bude připojen.
Vzhledem k aktuální situaci a nařízení Vlády ČR bude výuka od 4. ledna 2021 probíhat opět distančně v online režimu dle aktualizovaného rozvrhu hodin.
Obědy pro děti byly automaticky odhlášeny. Gastron nabízí možnost odběru obědu v zatavených balíčcích ve výdejních místech (pro žáky 3. tříd – jídelna textilní průmyslovky v čase od 13:00 do 14:00). V případě, že budete mít o odběr obědového balíčku zájem, je nutné si oběd v systému přihlásit.
Tablety pro distanční výuku si můžete opět zapůjčit na sekretariátu školy v pondělí 4. 1. 2021 v 8:00 h.
Na základě nařízení vlády se ve dnech 21. 12. a 22. 12. 2020 Dětský klub neotevře.
Zítra si děti domů odnesou všechny učebnice a pracovní sešity.
V pátek 18. 12. proběhne v naší třídě vánoční besídka.
Tento týden si každý vylosoval jméno jednoho spolužáka, pro kterého nachystá "tajný dáreček" (v hodnotě do 100 Kč). Prosím, ať jej do 16. 12. 2020 zabalený a označený jménem obdarovaného donesou do školy (uschovám a na besídku nachystám). Dále pak děti mohou dle libosti obdarovat i další kamarády.
Když nedojde k nějaké změně, tak by se vánoční besídka měla konat v úterý 22. 12. 2020.
Hodnocení
Hodnocení za první čtvrtletí najdete v elektronické žákovské knížce. Dotazy pro podrobnější informace, prosím, směřujte přímo na mě, nejlépe prostřednictvím emailu. Toto řešení nahrazuje klasické třídní schůzky. Vzhledem k tomu, že není jisté, zda bude možné konzultační schůzky učinit v měsící lednu, doporučuji využít této možnosti, ale samozřejmě pouze v případě, že ke mně máte nějaké dotazy - není povinné.
Hodnocení za první pololetí bude vycházet hlavně z toho, jak se děti zapojují do výuky ve škole (v případě distanční výuky doma) a jak plní školní povinnosti (domácí úkoly, nošení pomůcek, apod.)
Klidné adventní dny a pevné zdraví všem přeje Anežka Hlinčíková a paní vychovatelka Kateřina Fanta
Dětský klub - od pondělí 7. 12. 2020 se otevírá ranní provoz dětského klubu v čase od 6:00 do 7:00 h. Vchod bočním vchodem do prostoru ranní družiny. Od 7:00 h hlavní vchod - děti mohou přicházet do tříd.
Odpolední provoz školní družiny je do 15:00 h ve svých třídách bez spojení. Od 15:00 do 16:30 h možné spojení dětí v rámci ročníku. Dětský klub bude od pondělí 7. 12. 2020 v provozu od 16:30 do 18:00 h.
Provoz dětského klubu se týká dětí, které jsou do něj přihlášeny.
Klidné adventní dny a pevné zdraví všem přejí Anežka Hlinčíková a Kateřina Fanta
Vážení rodiče a milé děti,
30. listopadu nastupujeme do školy. Sejdeme se v naší třídě a začátek vyučování je v 7:55 h.
Družina v provozu 7:00 h – 16:30 h.
Ranní družina bude od 7:00 h v kmenových třídách, naše třída - 3. C. Vstup hlavním vchodem k šatní skříňce u třídy. Odpolední družina je opět v naší třídě, zabrání se tím míchání dětí.
Děti vybavte prosím 2 rouškami a sáčkem na odložení roušky. Prosím, poučte děti a vysvětlete, jak s rouškou zacházet. Děti musí mít bezpodmínečně roušku po celou dobu pobytu ve škole.
Obědy budou opět na SPŠ textilní.
Rozvrhy ještě upřesníme a pošleme. V rozvrhu nebude zařazena hudební a tělesná výchova. Kvůli častějšímu větrání ve třídách vybavte děti raději teplejším oblečením.
Učivo pro nemocné žáky či žáky v karanténě bude v úložišti v Učebně ve složce ČJ, M, PRV jako máme nyní.
Hezký víkend a pevné zdraví všem přeje Anežka Hlinčíková a Kateřina Fanta
Vážení rodiče, milé děti,
od středy 18. 11. 2020 nás opět čekají změny v distanční výuce.
V úterý 17. 11. se z důvodu státního svátku neučíme.
Žáci plnící distanční výuku mohou od 18. 11. 2020 využít školní stavování. Obědy budou dětem připraveny v zatavených krabičkách, které si odnesou domů. K objednání využijete objednávací systém www.strava.cz. Pokud máte o tuto službu zájem je nutné oběd objednat (nečiní se tak automaticky). Uzávěrka objednávek na 18. 11. 2020 je v pondělí 16. 11. 2020 do 13:00 hod. Cena oběda zůstává díky vstřícnosti firmy GASTRON stejná. Během výdeje jídla Vás žádáme o dodržování hygienických pravidel - roušky, rozestupy.
Čas výdeje:
3.- 6. třída SPŠtextilní 13:00 – 14:00 hod
Děti mohou využít možnost zaregistrovat se na webu Prima úča: www.primauca.cz. K registraci použijte školní emailovou adresu a po registraci mě kontaktujte, abych Vám mohla zpřístupnit materiály. Na webu poté najdete výuková videa pro 3. třídu. Součástí výukových videí jsou i diktáty. Děti mohou doma trénovat. :)
V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností mě, prosím, kontaktujte.
Moc Vám všem děkuji za spolupráci a přeji krásné odpoledne
Vážení a milí rodiče,
v následujícím týdnu nás při online výuce čekají tyto změny:
Absenci je stále nutné omlouvat. Prosím, hlaste také případné technické problémy (připojení, nefunkční mikrofon atd.).
Během výuky by děti neměly používat telefon (pokud to není zařízení, na kterém sledují online hodinu či není řečeno jinak), hrát hry na PC apod. Bohužel, je to jedna z věcí, které přes monitor nedokážeme zjistit. Abychom tomu alespoň trochu předešli, chtěla bych Vás poprosit o spolupráci a požádat, zda by bylo možné telefony dětí před 1. hodinou odložit u Vás (pokud jste s dětmi doma), kde si je pak o přestávce, v případě potřeby či po skončení výuky zase vyzvednou.
Předem mockrát děkuji a přeji Vám i Vašim dětem hezký víkend!
Informace k uzavření školy a distanční výuce
Od pondělí 12.10. bude jako úložiště pro nemocné a z jiného důvodu chybějící děti sloužit úložiště Google Classroom. Vše potřebné k přístupu do těchto učeben najdete na emailu. Prosím, zkuste přes víkend zprovoznit školní emaily dětí a přihlásit se do online učeben.
Omezeny jsou další zájmové kroužky a to sportovní (sportovky, florbal). Vybíráme 500,- Kč na rodilého mluvčího.
26. – 30.10. 2020 budou z rozhodnutí MŠMT volné dny a podzimní prázdniny. Školní družina a DKH v provozu 7:00 – 16:00 hod. dle zájmu (písemná přihláška bude rozdána dětem během příštího týdne).
Děkuji za Vaši spolupráci.
Dnes si děti nalepily do Žákovského zápisníku emailové adresy s heslem. Podrobnější informace jsem poslala emailem.
Začátkem týdne jsem dětem dala k vyplnění Souhlas s účastí na OSV (Osobnostní a sociální výchova, pondělí 7:55 - 8:40) - vyplněné zašlete po dětech nejpozději do pátku (9. 10.) .
PČ - prosím, aby si děti na páteční vyrábění (9. 10.) přinesly kaštan.
PRV - v pondělí 12. 10. budou děti psát opakovací test z těchto témat: Naše vlast (Uč. str. 8, 9), Praha (Uč. str. 10) a Orientace v krajině (Uč. str. 12).
Organizace výuky od příštího týdne a dále každý týden:
Úterý ČJL – diktát - 1. vyučovací hodina
M – geometrie – 4. vyučovací hodina (prosím, ať mají děti ořezanou tužku č. 2, trojúhelník)
Středa ČJL – Dílna čtení – 6. vyučovací hodina (prosím, ať si každý přinese knihu, kterou zrovna čte).
Dne 1. 10. 2020 od 17:00 proběhnou ONLINE třídní schůzky. Vzhledem k získaným zkušenostem dochází ke změně - přihlašování bude zajištěno přes odkaz, který dostanete začátkem příštího týdne.
Rovněž prosím o kontrolu osobních údajů v Bakalařích (zejména telefonní čísla a emaily). Pokud budete mít jakoukoliv změnu, pošlete mi po dětech na lístečku, nebo napište do žákovského zápisníku, emailem či SMS. Vzhledem k současné situaci je potřeba, aby Vaše telefonní čísla byla v Bakalářích správně.
Moc Vám děkuji za spolupráci.
Děti dnes domů dostaly dokument - Souhlas se zpracováním osobních údajů ke zřízení školního žákovského účtu. Prosím o vyplnění a zaslání obratem zpět do školy (pondělí). Děkujeme za spolupráci.
V úterý budou mít děti geometrii. Prosím, aby s sebou měly pravítko a ořezanou tužku č.2.
Vzhledem k tomu, že v tomto týdnu budou probíhat ve škole poměrně hlučné práce, budeme se snažit s dětmi chodit v rámci výuky také ven/mimo školu. Navštívíme s dětmi radnici a galerii.
15. 9. exkurze na radnici: v úterý se sejdeme ve škole normálně na 1. vyuč. hodinu, od 9:00 h se zúčastníme komentované prohlídky radnice, poté podnikneme procházku městem, zaměříme se na historické památky, děti si do školy vezmou batoh, roušku, svačinu, pití, psací potřeby, do školy se vrátíme cca na 11:30 h.
17. 9. Oblastní galerie - Lázně: ve čtvrtek půjdeme do galerie na program Příběh linky, vstupné 20 Kč uhradím z třídního fondu, do školy se vrátíme do 12:40 h, děti si do školy vezmou batoh, roušku, svačinu, pití, pokud někdo nepůjde prosím, ozvěte se.
Pro přístup do elektronické ŽK: na webu školy dole najdete odkaz Bakaláři, zadáte přihlašovací jméno a heslo (na lístečku), rozkliknete Klasifikaci - zápis průběžné klasifikace. Na třídních schůzkách vám rozdám hesla pro vstup z pohledu rodiče.
Důležité upozornění!
Podle nařízení MZD budou děti od zítřejšího dne (10. 9. 2020) nosit ve společných prostorách školy roušky.
Vybavte prosím své dítě 2 rouškami a igelitovým sáčkem.
Děkuji za spolupráci.
Dále si dnes děti nalepily do Žákovského zápisníku přístupová hesla do elektronických žákovských knížek, kam budou nadále dostávat známky.
úterý 1. 9. - konec výuky po 2. vyučovací hodině (9:35 h), děti, které nejdou do družiny, odchází ihned domů samostatně (lísteček o samostatném odchodu) či s doprovodem rodičů
středa 2. 9. - konec výuky ve 11:45 h, výuka podle rozvrhu od 3. vyučovací hodiny
čtvrtek 3. 9. - konec výuky v 12:40 h
pátek 4. 9. - konec výuky ve 12:40 h
Elektronické přihlašování do kroužků bude probíhat v termínu 2. 9. - 14. 9. 2020.
Pomůcky a potřeby na středu 2. 9. 2020: klíč od šatny, karta pro vstup do školy, penál, svačina, pití, přezůvky,
učebnice ze 2. třídy - český jazyk, prvouka,
Prázdninový deník, Čtenářská prázdninová výzva
INFORMACE K PLAVECKÉMU VÝCVIKU – 1. POLOLETÍ
4. září (pátek) nám začíná plavecký výcvik. Dojde k malé změně v rozvrhu – páteční první hodina M se přesouvá na úterní 3. hodinu místo TV.
Odchod ze školy do bazénu: 7:30 h ze šatny nebo mohou děti čekat u bazénu v 7:45, prosím ne později, v této době je bazén uzavřen pro veřejnost. Do příchodu pedagogického pracovníka je nutný dozor rodiče!
Návrat do školy: kolem 9:40 h na velkou přestávku.
S sebou: batoh na záda, plavky, ručník, plavecká čepice (nutné pro dívky s delšími vlasy), vysoušeč vlasů, hřeben, pantofle (nemusí být).
Po celou dobu plaveckého výcviku žáci dodržují pokyny trenérů plavání. Porušování pravidel chování během výcviku je posuzováno jako nedodržování školního řádu.
V závěrečné části plavání je dětem umožněn vstup na klouzačku, tobogan, vířivku či Kneippův chodník.
Dětem zítra dám ještě lísteček. Prosím o jeho vyplnění a zaslání v pátek po dětech.
Děkuji za Vaši spolupráci.
Dnes 1. 9. děti dostaly informace o chodu školy, prosím, podepiště a pošlete po dětech obratem do školy, děkujeme.
Případné změny telefonních čísel, e-mailu či bydliště mi prosím nahlaste.
Školní prázdniny
Podzimní: 29. a 30. 10. 2020
Vánoční: 23. 12. 2020 – 3. 1. 2021
Pololetní: 29. 1. 2021
Jarní: 1. – 7. 2. 2021
Velikonoční: 1. 4. 2021
Hlavní: od 1. 7. 2021
Škola: Základní škola s rozšířenou výukou jazyků, Liberec
Adresa: Základní škola s rozšířenou výukou jazyků, Liberec, Husova 142/44, 460 01
Web: www.zskola.cz
Ředitelka školy: Mgr. Blanka Lukeš Reindlová
733 518 277
Sekretariát školy: info@husovaliberec.cz
731 632 396
Sborovna 1. stupeň: 725 088 832
Třídní učitelka: Mgr. Anežka Hlinčíková (anezka.hlincikova@husovaliberec.cz)
Vychovatelka: Kateřina Fanta (katerina.fanta@husovaliberec.cz)
Informace a přihláška ke stravování
Organizační zajištění chodu školy od 1.9.2020
V Liberci dne 25.8.2020
Mgr. Blanka Lukeš Reindlová
Informace k Dětskému klubu Husova
Dětský klub Husova (DKH) pokračuje i ve školním roce 2020/21. Z kapacitních důvodu jsou tam zařazeni žáci 3. - 5. třídy. Realizace DKH je financována z projektu (CZ.03.1.51/0.0/0.0/17_077/0007928) z Operačního programu Zaměstnanost. S tímto souvisí doložení potřebných dokumentů pro projekt: 1. Přihláška do DKH, 2. Potvrzení vazby na trh práce (potvrzení zaměstnavatele o pracovním poměru, pro OSVČ – potvrzení ČSSZ, nezaměstnaný – potvrzení z úřadu práce, osoby v procesu vzdělávání – potvrzení o studiu případně potvrzení o účasti na rekvalifikačním kurzu). Dokumenty si můžete stáhnout z web. stránek školy (sekce třídy), případně vyzvednout na sekretariátu školy. Moc vám všem děkuji za spolupráci a v případě nejasnosti se prosím obraťte na sekretariát školy (kontaktní osoba Zuzana Kounková)
Provozní doba DKH: 6:00 – 18:00