1 | 2 | 3 | 4 | 5 | oběd | |
---|---|---|---|---|---|---|
7:55 – 8:40 | 8:50 – 9:35 | 10:05 – 10:45 | 11:00 – 11:45 | 11:55 – 12:40 | ||
Pondělí | OSV | MA | ČJL | PRV | ČJL | 12:10 - 12:30 |
Úterý | ČJL | AJ1/AJ2 | MA | ČJL | VV | 11:50 - 12:10 |
Středa | AJ1/AJ2 | ČJL | MA | ČJL | 12:10 - 12:30 | |
Čtvrtek | ČJL | MA | PRV | ČJL | 11:50 - 12:10 | |
Pátek | AJ1/AJ2 | PRV | ČJL | MA | PČ | 12:25 - 12:40 |
1 | 2 | 3 | 4 | |
Přihlašujte se, prosím vždy | 8:00 h | 9:00 h | 10:00 h | 11:00 h |
Pondělí | OSV | MA | ČJ | PRV1/PRV2 |
Úterý | ČJ | AJ1/AJ2 | MA | ČJ1/ČJ2 |
Středa | AJ1/AJ2 | ČJ | MA | ČJ1/ČJ2 - dílny čtení |
Čtvrtek | ČJ | MA | PRV1/PRV2 | ČJ1/ČJ2 - čítanka |
Pátek | AJ1/AJ2 | ČJ | MA | PRV1/PRV2 |
skupina 1 = Pejskové, skupina 2 = Kočičky
Ve čtvrtek 15. 4. 2021 proběhnou online třídní schůzky od 17:30 h. Na třídní schůzky se připojíte přes účty dětí - učebna Český jazyk 3. B.
Pro zajištění stravování v době prezenční výuky (předpoklad od 12. 4. 2021) je nutné mít uhrazené zálohy na duben nejpozději do 7. 4. 2021. V případě nulového konta nebude možné dětem oběd poskytnout.
Všichni vnímáme jak dětem chybí kontakt se spolužáky a uvidíme, zda-li se to do konce školního roku nějak výrazněji změní.
Pokud to situace dovolí rádi bychom pro ně připravili možnost se opět setkat se svými učitelkami, vychovatelkami a především kamarády.
Zde je leták s bližšími informacemi o připravovaném programu, pro zjištění vašeho předběžného zájmu.
Předem děkujeme za zpětnou vazbu.
Těšíme se brzy opět na viděnou.
Zdeněk Žďánský | The Golden Boy
T: +420 604 209 417 E: zdenek@bowtieprague.cz W: www.bowtieprague.cz
Nám jako škole se nápad velmi líbí a rádi se zapojíme. Poskytneme dětem jim známé prostředí, budeme se podílet na tvorbě vhodného programu, zajistíme stravování a v neposlední řadě tu budeme s nimi.
Blanka Lukeš Reindlová a kolektiv
Milí žáci, vážení rodiče,
po dlouhé době se blíží den, kdy se společně dočkáme a naše škola bude moci poskytnout žákům i zaměstnancům kvalitní, snad i chutné stravování v kulturním prostředí. Na rekonstrukci jsme dlouho čekali a volali jsme po změně. Vlastní stavební úpravy se týkaly zásadních změn v dispozicích staré budovy i změn účelu přístavby. Z gymnastického sálu (malé tělocvičny) a ranní družiny se stala prostorná jídelna, ve staré budově byla vybudována technologicky nejmodernější kuchyně na území regionu.
Provozování školní jídelny (kuchyně) zůstává v rukou školy, což umožní těsnější kontakt mezi žáky, rodiči a personálem kuchyně, který byl velmi pečlivě vybrán.
Zahájení provozu je plánováno na 1. 3. 2021.
Vzhledem ke složitosti administrativních úkonů si vás všechny dovoluji požádat o spolupráci, a to poměrně rychle.
1. Prosím všechny rodiče žáků 1. – 9. ročníků o vyplnění přihlášky ke stravování, a to i v případě, že nejsou rozhodnuti o využívání školního stravování. Bezprostřední odevzdání přihlášky je nutné k finančnímu zajištění a čerpání státní dotace. To vše bez ohledu na to, zda konkrétního žáka čeká prezenční či distanční výuka. Přihlášku naleznete v příloze. Vyplněnou a podepsanou ji, prosím, naskenujte a zašlete emailem na adresu jidelna@husovaliberec.cz nebo v papírové podobě odevzdejte na sekretariátu školy. Termín: do konce února 2021
2. Veškerá komunikace (objednávání, odhlašování, výběr jídla) bude ovládána prostřednictvím programu Strava.cz. Tento systém již znáte (2. – 9. ročník). Na webových stránkách školy v sekci Jídelníček (ikona Školní jídelna) najdete napojení na systém Strava.cz – odkaz na jídelníček a přihlašovací dialog aplikace Stravné. Pro snadné ovládání můžete využít i aplikace ve svých mobilních telefonech. Vzhledem k poměrně rychlému nástupu mohou nastat při využívání internetové podpory zprvu komplikace, proto prosím o pochopení a trpělivost.
3. K výdeji obědů budou děti potřebovat OPUS kartu / bílou školní vstupní kartu nebo čip. Čip můžete zakoupit u nás ve škole prostřednictvím třídního učitele při prezenční výuce nebo na sekretariátu školy v provozní době od 8 do 14 hod. Cena čipu je 120,- Kč a lze jej používat i pro vstup do školy místo původních karet. Je na Vašem uvážení, kterou z možností využijete - čip je sice dražší, ale skladnější, lze jej přidat například ke klíčům.
Postupně umožníme výběr ze tří jídel. Volba probíhá online na základě přiděleného jména a hesla, které dostanete na Vaši emailovou adresu uvedenou v Bakalářích (lze zkontrolovat na kartě žáka). Email, který můžete očekávat během příštího týdne, bude též obsahovat variabilní symbol pro bezhotovostní platbu záloh obědů.
Obědy jsou automaticky objednány na základě přihlášky od 1. 3. 2021, a to vždy pro děti prezenčního vzdělávání.
Žáci plnící distanční výuku si musí v případě zájmu obědy objednat samostatně. Výdej v zatavených krabičkách bude organizován výdejním okénkem z hřiště v čase od 13 do 14 hodin.
Neodebrání obědu je vždy třeba včas nahlásit. Odhlašování obědů se provádí též online do 13 hodin předchozího pracovního dne na www.strava.cz nebo prostřednictvím mobilní aplikace při volbě výdejny a zadání přihlašovacích údajů.
V době mimo distanční výuku, tedy v případě plnění prezenční výuky, je možné si jídlo s sebou odnést pouze první den nemoci dítěte.
Úhradu stravného na měsíc březen proveďte nejpozději do 10. 3. 2021 na bankovní účet 8950182/0800.
A dále nastavte zálohovou platbu vždy do 25. v předcházejícím měsíci.
Variabilní symbol: bude zaslán samostatně na Váš email uvedený v kartě žáka v Bakalařích
Zpráva pro příjemce: jméno, příjmení a třída žáka
Ve výjimečných případech lze uhradit v hotovosti v sekretariátu školy.
Veškeré změny čísla účtu či banky hlaste vedoucímu provozu, nejlépe písemnou formou.
Aktivace karet a čipů proběhne v prvních dnech stravování.
Ceny stravného pro žáky základní školy:
7-10 let 27,- Kč / 1 oběd měsíční platba – záloha 540,- Kč
11-14 let 29,- Kč / 1 oběd měsíční platba 580,- Kč
15 a více let 31,- Kč / 1 oběd měsíční platba 620,- Kč
Do věkových skupin jsou žáci zařazeni dle dosaženého věku ve školním roce /září – srpen/.
V případě úplného odhlášení ze stravování žádáme o písemné sdělení této změny, neboť průběžně informujeme Krajský úřad Libereckého kraje.
Kontaktní údaje:
Telefon: 775 856 575 nebo 731 632 396
E-mail: jidelna@husovaliberec.cz
Vedoucí školní jídelny: Mgr. Marcel Novotný; e-mail: marcel.novotny@husovaliberec.cz.
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7:00 – 7:45 | 7:55 – 8:40 | 8:50 – 9:35 | 10:05 – 10:45 | 11:00 – 11:45 | 11:55 – 12:40 | 12:50 – 13:35 | 13:40 –14:25 | 14:35 –15:20 | |
Pondělí | OSV | Ma | ČjL | Prv | ČjL | ||||
Úterý | Tv | ČjL1/Aj2 | Ma | Aj1/ČjL2 | Hv | ||||
Středa | Aj1/Aj2 | ČjL | Ma | Prv | ČjL | Vv | |||
Čtvrtek | ČjL | Tv | M2/Aj1 | ČjL | |||||
Pátek | Aj2/M1 | Prv | Ma | ČjL | Pč |
OSV = osobnostní a sociální výchova
Aj1 = Pejskové, Mgr. Dana Borsky, AJ2 = Kočičky, Mgr. Jana Flossmannová
datum: 12. - 16. 10. | UČB | PS | UČIVO |
Český jazyk | s. 21-25 | s.14-18 | Význam slov, slova protikladná, souznačná, nadřazená, podřazená, souřadná, mnohoznačná, citově zabarvená Slohová cvičení - dokončení příběhu |
Písanka | s. 5 | Psaní h, k | |
Pravopisné pětiminutovky | s. 9 | Párové souhlásky | |
Matematika | s. 28-31 | Násobení a dělení číslem 7, procvičování násobilky, počítání zpaměti s přechodem desítek do 100 Geometrie - s. 16 - procvičování učiva 2. třídy (bod, přímka, úsečka) Násobilka: veliké zlepšení v tempu práce a správnosti výsledků, moc děkuji za pečlivou domácí přípravu. | |
Početníček | s. 6-7 | Násobení 6, 7 | |
Prvouka | s. 14-15 | s.12-13 | Živá příroda - stromy, keře, byliny, změny v přírodě na podzim Testík se vydařil, chválím děti za výborné výsledky. |
Anglický jazyk Kočičky | do s. 11 | do s. 10 | Budeme psát test Unit 1. Tento týden rozdám slovíčka Unit 2. |
Anglický jazyk Pejskové | do s.11 | do s. 10 | Chants: Open the window. How old are you? Basic adjectives. Story book. V týdnu od 12.10. bude test za první lekci. Děti dostaly přehled - Co už umíme - unit 1. Zde najdete celkový přehled slovíček a gramatiky.. |
Změna v přístupu k on-line hodinám
Pro lepší přehlednost a rychlejší přístup se žáci k on-line setkání mohou plošně dostávat skrze odkazy přímo v Google učebně. Je nutné dodržovat stanovený rozvrh hodin. Odkaz lze nalézt vždy v hlavičce kurzu (pokud žák pracuje na počítači):
Nebo pod hlavičkou kurzu ve "streamu" - nazvaný "videokonference kurzu" (tam ho najdou všichni, tedy i žáci, kteří pracují na telefonu či tabletu).
Odkaz je pro daný předmět stále stejný - bez ohledu na čas a den.
Stránky na podporu čtenářství a výběr knih pro děti: https://www.ctenipomaha.cz/, https://celeceskoctedetem.cz/
Interaktivní dopravní výchova: https://www.bezpecnecesty.cz/cz/dopravni-vychova/interaktivni-dopravni-vychova
Procvičování učiva 3. třídy: https://skolakov.eu/
Škola: Základní škola s rozšířenou výukou jazyků, Liberec
Adresa: Základní škola s rozšířenou výukou jazyků, Liberec, Husova 142/44, 460 01
Web: www.zskola.cz
E-mail: info@husovaliberec.cz
Sekretariát školy: 731 632 396
Sborovna 1. stupeň: 725 088 832
Školní družina: 739 334 394
Ředitelka: Mgr. Blanka Lukeš Reindlová
Třídní učitelka: Mgr. Jana Martinovská (jana.martinovska@husovaliberec.cz)
Vychovatelka: Bc. Cecílie Klásková (cecilie.klaskova@husovaliberec.cz)
Podzimní prázdniny 29. – 30. 10. 2020
Vánoční prázdniny 23. 12. 2020 – 3. 1. 2021
Pololetní prázdniny 29. 1. 2021
Jarní prázdniny 1. – 7. 2. 2021
Velikonoční prázdniny 1. 4. 2021
Letní prázdniny 1. 7. – 31. 8. 2021
1. 10. 2020 od 17:00 h společné v naší třídě
26. 11. 2020 konzultační den, na tyto schůzky se budete přihlašovat elektronicky dle vašich časových možností
14. 1. 2021 konzultační den
25. 3. 2021 konzultační den
20. 5. 2021 od 17:00 h společné schůzky
Prosíme o vyplnění dotazníku na této adrese. Na konci dotazníku prosíme nezapomeňte formulář dokončit tlačítkem "Odeslat".
Informace k aktuálnímu režimu ve škole
Vážení a milí rodiče, milí žáci,
již začátek školního roku nebyl úplně v běžném režimu. Denně upravujeme chod školy tak, abychom vyhověli povinným opatřením, ale zároveň našim dětem umožnili trochu „dýchat“.
Po zavedení povinnosti nošení roušek pro žáky druhého stupně i během výuky jsme se rozhodli učinit následující opatření a změny:
Rozpis vyučovacích hodin:
Vážení rodiče,
snažíme se maximálně s rozumem přistupovat ke všem opatřením a k organizaci školy. Kromě pandemie nás výrazně sužuje i přestavba kuchyně. Znamená to jednak výrazné omezení pohybu v areálu školy ( dodržení BOZ stavby, zákaz vjezdu do areálu, zákaz vstupu chodců) a organizaci přechodu žáků na obědy do externích výdejen. Zejména na SPŠ textilní moc prosím o pochopení a toleranci časových posunů.
Na nošení roušek existuje řada pohledů, názorů i odborných výzkumů. Ať už prosím na tuto věc máme každý svůj názor, veďme děti k tomu, aby pravidla ve škole dodržovaly. Zejména u mladších dětí prosím dohlédněte na to, aby každý den byly vybaveny minimálně dvěma čistými rouškami v sáčku + dalším sáčkem na odkládání roušky během výuky. Denně řešíme již při příchodu do školy, že žák rouškou vybaven není.
Nedodržování nastavených pravidel má za následek silný multiplikační efekt při trasování. Může se pak stát, že školu budeme nuceni z personálních důvodů uzavřít. To považuji za úplně poslední a nejhorší, pro mě zcela nepřijatelné řešení.
Moc prosím, buďme ohleduplní vůči všem. Věřte, že se nám to vrátí.
Přeji všem pohodový víkend a další podzimní dny.
V Liberci dne 18.9.2020 Blanka Lukeš Reindlová
Informace a přihláška ke stravování
Informace k Dětskému klubu Husova
Dětský klub Husova (DKH) pokračuje i ve školním roce 2020/21. Z kapacitních důvodu jsou tam zařazeni žáci 3. - 5. třídy. Realizace DKH je financována z projektu (CZ.03.1.51/0.0/0.0/17_077/0007928) z Operačního programu Zaměstnanost. S tímto souvisí doložení potřebných dokumentů pro projekt: 1. Přihláška do DKH, 2. Potvrzení vazby na trh práce (potvrzení zaměstnavatele o pracovním poměru, pro OSVČ – potvrzení ČSSZ, nezaměstnaný – potvrzení z úřadu práce, osoby v procesu vzdělávání – potvrzení o studiu případně potvrzení o účasti na rekvalifikačním kurzu). Dokumenty si můžete stáhnout z web. stránek školy (sekce třídy), případně vyzvednout na sekretariátu školy. Moc vám všem děkuji za spolupráci a v případě nejasnosti se prosím obraťte na sekretariát školy (kontaktní osoba Zuzana Kounková)
Provozní doba DKH: 6:00 – 18:00
Organizační zajištění chodu školy od 1.9.2020
V Liberci dne 25.8.2020
Mgr. Blanka Lukeš Reindlová