Příměstský tábor na Husovce
Všichni vnímáme jak dětem chybí kontakt se spolužáky a uvidíme, zda-li se to do konce školního roku nějak výrazněji změní.
Pokud to situace dovolí rádi bychom pro ně připravili možnost se opět setkat se svými učitelkami, vychovatelkami a především kamarády.
Zde je leták s bližšími informacemi o připravovaném programu, pro zjištění vašeho předběžného zájmu.
Předem děkujeme za zpětnou vazbu.
Těšíme se brzy opět na viděnou.
Zdeněk Žďánský | The Golden Boy
T: +420 604 209 417 E: zdenek@bowtieprague.cz W: www.bowtieprague.cz
Nám jako škole se nápad velmi líbí a rádi se zapojíme. Poskytneme dětem jim známé prostředí, budeme se podílet na tvorbě vhodného programu, zajistíme stravování a v neposlední řadě tu budeme s nimi.
Blanka Lukeš Reindlová a kolektiv
Provoz nové školní jídelny
Milí žáci, vážení rodiče,
po dlouhé době se blíží den, kdy se společně dočkáme a naše škola bude moci poskytnout žákům i zaměstnancům kvalitní, snad i chutné stravování v kulturním prostředí. Na rekonstrukci jsme dlouho čekali a volali jsme po změně. Vlastní stavební úpravy se týkaly zásadních změn v dispozicích staré budovy i změn účelu přístavby. Z gymnastického sálu (malé tělocvičny) a ranní družiny se stala prostorná jídelna, ve staré budově byla vybudována technologicky nejmodernější kuchyně na území regionu.
Provozování školní jídelny (kuchyně) zůstává v rukou školy, což umožní těsnější kontakt mezi žáky, rodiči a personálem kuchyně, který byl velmi pečlivě vybrán.
Zahájení provozu je plánováno na 1. 3. 2021.
Vzhledem ke složitosti administrativních úkonů si vás všechny dovoluji požádat o spolupráci, a to poměrně rychle.
1. Prosím všechny rodiče žáků 1. – 9. ročníků o vyplnění přihlášky ke stravování, a to i v případě, že nejsou rozhodnuti o využívání školního stravování. Bezprostřední odevzdání přihlášky je nutné k finančnímu zajištění a čerpání státní dotace. To vše bez ohledu na to, zda konkrétního žáka čeká prezenční či distanční výuka. Přihlášku naleznete v příloze. Vyplněnou a podepsanou ji, prosím, naskenujte a zašlete emailem na adresu jidelna@husovaliberec.cz nebo v papírové podobě odevzdejte na sekretariátu školy. Termín: do konce února 2021
2. Veškerá komunikace (objednávání, odhlašování, výběr jídla) bude ovládána prostřednictvím programu Strava.cz. Tento systém již znáte (2. – 9. ročník). Na webových stránkách školy v sekci Jídelníček (ikona Školní jídelna) najdete napojení na systém Strava.cz – odkaz na jídelníček a přihlašovací dialog aplikace Stravné. Pro snadné ovládání můžete využít i aplikace ve svých mobilních telefonech. Vzhledem k poměrně rychlému nástupu mohou nastat při využívání internetové podpory zprvu komplikace, proto prosím o pochopení a trpělivost.
3. K výdeji obědů budou děti potřebovat OPUS kartu / bílou školní vstupní kartu nebo čip. Čip můžete zakoupit u nás ve škole prostřednictvím třídního učitele při prezenční výuce nebo na sekretariátu školy v provozní době od 8 do 14 hod. Cena čipu je 120,- Kč a lze jej používat i pro vstup do školy místo původních karet. Je na Vašem uvážení, kterou z možností využijete - čip je sice dražší, ale skladnější, lze jej přidat například ke klíčům.
Postupně umožníme výběr ze tří jídel. Volba probíhá online na základě přiděleného jména a hesla, které dostanete na Vaši emailovou adresu uvedenou v Bakalářích (lze zkontrolovat na kartě žáka). Email, který můžete očekávat během příštího týdne, bude též obsahovat variabilní symbol pro bezhotovostní platbu záloh obědů.
Obědy jsou automaticky objednány na základě přihlášky od 1. 3. 2021, a to vždy pro děti prezenčního vzdělávání.
Žáci plnící distanční výuku si musí v případě zájmu obědy objednat samostatně. Výdej v zatavených krabičkách bude organizován výdejním okénkem z hřiště v čase od 13 do 14 hodin.
Neodebrání obědu je vždy třeba včas nahlásit. Odhlašování obědů se provádí též online do 13 hodin předchozího pracovního dne na www.strava.cz nebo prostřednictvím mobilní aplikace při volbě výdejny a zadání přihlašovacích údajů.
V době mimo distanční výuku, tedy v případě plnění prezenční výuky, je možné si jídlo s sebou odnést pouze první den nemoci dítěte.
Úhradu stravného na měsíc březen proveďte nejpozději do 10. 3. 2021 na bankovní účet 8950182/0800.
A dále nastavte zálohovou platbu vždy do 25. v předcházejícím měsíci.
Variabilní symbol: bude zaslán samostatně na Váš email uvedený v kartě žáka v Bakalařích
Zpráva pro příjemce: jméno, příjmení a třída žáka
Ve výjimečných případech lze uhradit v hotovosti v sekretariátu školy.
Veškeré změny čísla účtu či banky hlaste vedoucímu provozu, nejlépe písemnou formou.
Aktivace karet a čipů proběhne v prvních dnech stravování.
Ceny stravného pro žáky základní školy:
7-10 let 27,- Kč / 1 oběd měsíční platba – záloha 540,- Kč
11-14 let 29,- Kč / 1 oběd měsíční platba 580,- Kč
15 a více let 31,- Kč / 1 oběd měsíční platba 620,- Kč
Do věkových skupin jsou žáci zařazeni dle dosaženého věku ve školním roce /září – srpen/.
V případě úplného odhlášení ze stravování žádáme o písemné sdělení této změny, neboť průběžně informujeme Krajský úřad Libereckého kraje.
Kontaktní údaje:
Telefon: 775 856 575 nebo 731 632 396
E-mail: jidelna@husovaliberec.cz
Vedoucí školní jídelny: Mgr. Marcel Novotný; e-mail: marcel.novotny@husovaliberec.cz.
Změna v přístupu k on-line hodinám
Pro lepší přehlednost a rychlejší přístup se žáci k on-line setkání mohou plošně dostávat skrze odkazy přímo v Google učebně. Je nutné dodržovat stanovený rozvrh hodin. Odkaz lze nalézt vždy v hlavičce kurzu (pokud žák pracuje na počítači):
Nebo pod hlavičkou kurzu ve "streamu" - nazvaný "videokonference kurzu" (tam ho najdou všichni, tedy i žáci, kteří pracují na telefonu či tabletu).
Odkaz je pro daný předmět stále stejný - bez ohledu na čas a den.
Rozvrh třídy
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7:00 – 7:45 | 7:55 – 8:40 | 8:50 – 9:35 | 10:05 – 10:45 | 11:00 – 11:45 | 11:55 – 12:40 | 12:50 – 13:35 | 13:40 –14:25 | 14:35 –15:20 | |
Pondělí | OSV | TV | NJ/NJ | MA | ČJL | ||||
Úterý | ČJL/ČJL | ČJL/ČJL | MA | ČJL | ČJL | ||||
Středa | PRV | ČJL | NJ/NJ | HV | |||||
Čtvrtek | MA | ČJL | PRV | ČJL | VV | ||||
Pátek | ČJL | MA | PČ | TV |
OSV=osobnostní a sociální výchova = třídnická hodina
Informace ze dne 26.3.
TŘÍDNÍ SCHŮZKY - Ve čtvrtek 15.4. proběhnou online třídní schůzky, přesný čas či případné změny budou ještě upřesněny.
ONLINE VÝUKA - Předvelikonoční online týden proběhne v duchu velikonočních převleků, účesů apod. Fantazii se meze nekladou :)
Školní jídelna
Prosím všechny rodiče, kteří tak ještě neučinili, aby vyplnili a poslali na e-mail jidelna@husovaliberec.cz přihlášku ke stravování dítěte i v případě, že ještě nevíte, zda Vaše dítě bude obědy odebírat.
V současné době si děti mohou obědy vyzvedávat prostřednictvím výdejního okénka. Obědy se objednávají prostřednictvím www.strava.cz a je třeba mít zaplacenou zálohu.
Nabízíme také možnost odebírat obědy i cizím strávníkům. Také v tomto případě je potřeba mít vyplněnou přihlášku ke stravování a zaplacenou zálohu, cena oběda pro cizí strávníky je 90,- Kč.
26.2.2021
ROZVRH PRO DISTANČNÍ VÝUKU
1. | 2. | 3. | ||
Pondělí | ČJ | M - MACH M- AD ČJ - SOL | ČJ-SOL ČJ-BREJ M-AD | |
Úterý | ČJ | M - MACH M- AD ČJ - SOL | ČJ-SOL ČJ-BREJ M-AD | |
Středa | M - MACH M- AD ČJ - SOL | ČjL | ČJ-SOL ČJ-BREJ M-AD | |
Čtvrtek | M - MACH M- AD ČJ - SOL | ČjL | ČJ-SOL ČJ-BREJ M-AD | |
Pátek | ČjL | M - MACH M- AD ČJ - SOL | ČJ-SOL ČJ-BREJ M-AD |
Začátek 1.hod - 8:00, 2 hod.9:00, 3.hod -10:00
Na společnou hodinu českého jazyka se všichni přihlašují do učebny společného vyučování (červená). POZOR - VE STŘEDU A ČVRTEK JE TO AŽ DRUHOU VYUČOVACÍ HODINU!
Jinak se každé dítě přihlašuje podle barev do své učebny - viz. barevný seznam.
Děkuji za spolupráci a v případě distanční výuky se budu těšit online v pondělí od 8:00. Petra Soldánová
23.2.2021
Na základě Mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví Č. j.: MZDR 15757/2020-44/MIN/KAN prosíme o vybavení dětí certifikovanými chirurgickými rouškami nikoli látkovými. Povinnost zakrytí nosu a úst těmito ochrannými pomůckami platí od čtvrtka 25.2.2021. Velice děkujeme všem, že nám pomáháte realizovat naši činnost v těchto nelehkých podmínkách. Budeme se snažit pomoci vám zajistit tyto ochranné pomůcky.
Blanka Lukeš Reindlová
1. | 2. | 3. | 4. | |
Pondělí | OSV | ČjL | Nj/Nj | Ma |
Úterý | ČjL | ČjL | Ma | ČjL |
Středa | Prv | ČjL | Nj/Nj | Ma |
Čtvrtek | Ma | ČjL | Prv | Vv |
Pátek | ČjL | Ma | Pč | ČjL |
Sekretariát školy: 731 632 396
Email: info@husovaliberec.cz
Web: www.zskola.cz
Ředitelka školy: Mgr. Blanka Lukeš Reindlová
Třídní učitelka: Mgr. Petra Soldánová
email: petra.soldanova@husovaliberec.cz, tel:733 322 749
vedoucí školní družiny: Petra Adamová, tel: 736 410 521
Organizace školního roku
1. 10. 2020 - společné
26. 11. 2020 - konzultační
14. 1. 2021 - konzultační
25. 3. 2021 - konzultační
20. 5. 2021 - společné
Školní prázdniny
Podzimní: 29. a 30.10. 2020
Vánoční: 23.12. 2020 – 3.1. 2021
Pololetní: 29.1. 2021
Jarní: 1. – 7.2. 2021
Velikonoční: 1.4. 2021
Hlavní: od 1.7. 2021
Organizační zajištění chodu školy od 1.9.2020
V Liberci dne 25.8.2020
Mgr. Blanka Lukeš Reindlová